  • Data: 2007-04-19 08:49:40
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-04-2007 o 10:27:58 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > wiadomości news:

    > A cech prowadzi rejestr wykonawców o wolnych mocach przerobowych?

    A po zmianie będzie prowadził?

    > Nie zabraniam.
    > Zabroniłbym partaczom wykonywania czegokolwiek na czym się nie znają.

    A ja bym zabronił Tobie, bo czemu nie, skoro walimy z dowolnego klucza.

    > Oczywiście - tak może być.
    > Ale i tak wolę jak komuś się nie chce, niż jak ktoś nie umie.

    Spox, Twój wybór

    > Wypieprzenia ze zrzeszenia członków na których są słuszne skargi.

    Teraz to może i ktoś wypieprzy, skoro cech jest faktycznie elitarny.
    Ale jak zrobisz przymusową kastę to nie licz na to.

    > I co, potem mam dzwonić do 1000 luda z listy?
    > Już pisałem - nie stać mnie.

    A po zmianie nie będziesz musiał dzwonić czy jak,
    sam się już zamotałeś w tym co mówisz.

    > No to spróbuj teraz.
    > Gwarantuję że dużo się zmieniło.

    Gwarantujesz czekiem czy wekslem?
    Nie należysz do cechu więc same gwarancje nie wystarczą.

    > Wolnych?
    > Może być ciężko.
    > A chodzi o to, żeby każdy kto się ogłasza, czyli ma wolne moce
    > przerobowe, miał papiery w danym zawodzie.

    No to się pytaj, co gość wykonał, ile ma listów polecających.

    Ludzie to mają dziwne problem, a później psioczą że socjalizm...