  • Data: 2007-04-19 08:34:05
    Temat: Re: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704190920150.2792@a64wrk...

    > Za "papierki" dziś NIE PŁACĄ.

    Jasne.

    > A nie nie. Tyle płacą tacy co chcą.

    Akurat.

    > Spytam: czy i ile razy zapłaciłeś "trzy razy za tę samą robotę"?

    Pytaj raczej ile razy robota była wykonana zgodnie z umową?

    > Bo wygląda że masz talent do "fachowców"...

    Raczej to oni nie mają talentu do tego co robią.

    > Kiedy właśnie opłata "za papierki" jest zapłatą za nic

    Promilowe sprawy...

    > ...owa zapłata "za papierki" jest zapłatą którą klient musi
    > zapłacić "z góry".

    Nie musi.
    Dopiero jak usługa zostanie wykonana.
    Z góry to musi zapłacić potencjalny wykonawca.

    > Zapłata za to, że jest świch wykonawca *umie* coś zrobić, ma
    > się nijak do zapłacenia za to że *zrobi*.

    Jasne.
    Ale jak nie umie, to szanse że to zrobi są bliskie 0.

    > Nie widzę potrzeby, aby wybierać fachowca pod tym kątem.

    I pewnie dlatego pojęcia nie masz o czym mówisz.

    > Jak taką potrzebę miałem, to musiałem poszukać sobie fachowca
    > który w ogóle się podjął naprawy buta

    I na 99% był z cechu.
    A Ci którzy się nie podjęli byli szewcami tylko z nazwy - i tak plus że
    powiedzieli że się nie podejmują, a nie zaczęli od skasowania zaliczki.

    > No to CHODŹ SOBIE GDZIE CHCESZ!
    > A innym klientom pozwól, tak jak Tommy napisał, że też sobie
    > chodzili to tych fachowców do których chcą.

    Na tej samej zasadzie Ty mi pozwól mieć WŁASNE prawo do oceny prawa mającego
    chronić konsumentów.