  • Data: 2007-04-19 15:06:09
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Apr 2007, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> napisał
    >
    > Zdaję sobie sprawę.
    > Ale wolę zapłacić wykonawcy sprawdzonemu przez kogoś 1 promil drożej (ile
    > może taka składka stowarzyszeniowa kosztować?) niż 300% babolowi, które nie
    > umie zrobić tego za co się zabiera.
    > Widzisz tą skromną różnicę w wysokości 299,99 % ceny?

    Ciekawa rzecz, ale ma innej grupie, chyba wcześniej niż Twój post,
    ktoś obstawiał iż w rzemiosłach "przymuszonych" ceny wzrosną
    tak ze 2-3 razy.
    A jak Ty to robisz, że płacisz 300% to już nie wiem.
    Znaczy rozumiem że wolny rynek jest... ale wybierasz najtańszych
    "fachowców" czy tych co akurat mają wolny czas?
    Tak się nie da. Sprawdziłem na sobie - fachowca trzeba zarezerwować
    ze sporym wyprzedzeniem (i doliczyć że mu się jeszcze harmonogram
    obsunie oraz łyknąć to zastrzeżenie bez popijania, bo właśnie
    takiego stać na odrzucenie zbyt restrykcyjnej oferty) i tyle.
    Od "opapierkowania" fachowców nie przybędzie, mocy też.

    Tak się już zastanawiałem: czy to posunięcie nie jest częścią strategii
    mającej na celu osiągnięcie "europejskich cen" na okres wejścia
    do strefy Euro?

    pzdr, Gotfryd