  • Data: 2002-02-01 01:10:33
    Temat: Re: współpraca z amazon.com - koszty uzyskania?
    Od: MaXxX <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Feb 2002 00:23:31 +0100, KX (k...@p...fm) pisze na
    pl.soc.prawo.podatki:

    > Jeżeli dostaje od Cisco pieniądze - to nie od tak poprostu - sprzedaje
    > usługę reklamy.
    > Natomiast VAT nie musi płacić jeżeli zgłosi się i wybierze zwolnienie z VAT
    > w innym
    > przypadku jest domyślnie podatnikiem który się ukrywa.

    Rany boskie, nic nie rozumiem... @_@

    Jak to wygląda w praktyce? Jakie zwolnienie, jakie zgłoszenie, jakie
    sprzedawanie usługi reklamy?? Sorry ale jestem w tematach prawnych na tyle
    nieobeznany, że mnie to troszkę przerasta.

    Co i jak ma płacić ktoś, kto na swojej stronie postawił banner CISCO i płacą
    mu ileś tam złotych miesięcznie? Ma się gdzieś zgłaszać, czy nie, czy jak to
    opodatkowywać?? Tylko błagam, PROSTO poproszę... bo zwariuję @_@

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,