  • 81. Data: 2004-11-03 09:48:48
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.61.0411021150210.816@athlon>,

    > Instrukcja nie przewiduje "wpisywania z kapelusza". To twój
    > pomysł autorski :>

    Tam jest lista: spis jeden, koszty takie, koszty śmakie, koszty owakie
    spis drugi. I jak kosztów śmakich nie masz, to pozycję pomijasz - czyli
    przyjmujesz zero. Słowa nie ma, żeby któreś pozycje traktować inaczej.

    > Instrukcja przewiduje *wyłącznie* policzenie różnicy remanentowej
    > a jedynym wyjątkiem kiedy remanent jest ujmowany "nieróżnicowo"
    > jest remanent koncowy (zamykania DG) mnożony przez "współczynnik".

    Poddaję się. Przyjmuję, że jak nie ma remanentu końcowego, to nie ma
    różnicy - ale nie przekonałeś mnie. Tyle że w drugą stronę nie mam już
    argumentów :)

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 82. Data: 2004-11-03 10:27:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004, Jarek Spirydowicz wrote:

> [...]
    >+ spis drugi. I jak kosztów śmakich nie masz, to pozycję pomijasz - czyli

    Oczywiście. Nie wyrażałem zdania przeciwnego :)

    >+ Słowa nie ma, żeby któreś pozycje traktować inaczej.

    Ale jeśli chodzi ci o remanent - to takie "zero" TEŻ musi
    być "konkretną wartością ZERO" a nie "brane z kapelusza" !!
    Wyraźnie czepiam się owego "brania z kapelusza".

    NIE MOŻESZ mając "na stanie" ileś towaru handlowego wpisać
    zera w pozycję gdzie *ma* być remanent.
    Zero wpisujesz TYLKO jeśli MASZ "pusty magazyn". Ręczysz
    za to twoją głową ;)
    Tłumacząc na zrozumiały język to możesz przyjąć wartość
    "zero" ale nie możesz liczyć w oparciu o "null" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 83. Data: 2004-11-03 11:20:02
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.61.0411031122320.1916@athlon>,

> [...]
    > za to twoją głową ;)
    > Tłumacząc na zrozumiały język to możesz przyjąć wartość
    > "zero" ale nie możesz liczyć w oparciu o "null" :)

    Cóż. Tak czy inaczej durne to, że ten sam towar raz mogę liczyć jako
    koszty, a jak go zapiszę w innym papierze, to już nie :)