    From: "Ryszard" <r...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jeszcze raz kilometrówka...
    Date: Sun, 28 Mar 2004 12:21:34 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pd158.stalowa-wola.sdi.tpnet.pl

    Witam serdecznie.
    Mam parę pytań związanych z kilometrówką, bo mi tak namieszano
    że już niczego nie jestem pewien ;(
    KPiR + VAT, samochód prywatny, rozliczenie poprzez kilometrówkę.

    1. Czy do kosztów działalności wpisuję faktury do wysokości limitu
    wynikającego z kilometrówki narastająco od początku roku ?
    (t.j. limit jest tylko po to abym więcej nie wpisał, a liczą się tylko faktu
    ry ?)

    2. Rozumię że do kosztów wpisuję paliwo brutto, bez odliczenia VAT,
    i Vatu nie mogę odliczyć, a jak jest z fakturami naprawy, mycia, płynów
    eksploatacyjnych, -czy traktuję je jak inne faktury w firmie, t.j. odpisuję
    VAT ?,
    czy też tak samo jak paliwo ?

    3. Czy koszt ubezpieczenia samochodu również wpisuję do kosztów
    (AC, OC itp....)

    Czy mógłby mi ktoś potwierdzić mój tok myślenia, bo tym którym
    płacę za to jakoś ciężko to idzie.......
    wiem, wiem i dlatego chcę ich zmienić ;(
    ale też trochę muszę wiedzieć.

    Pozdrawiam.
    Rysiek S.