eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLikwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia › Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Harnaś <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
    Date: Wed, 22 Mar 2006 07:31:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <b...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: cerber.farmacol.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1143009174 2754 195.205.143.132 (22 Mar 2006 06:32:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Mar 2006 06:32:54 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:159674
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Jak podejść do takiej sytuacji:
    Kupiłem kiedyś pendrive - wartość poniżej 200zł netto, wpisałem w
    koszty bez ewidencjonowania jako wyposażenie.
    Pendrive się zepsuł po gwarancji -> do kosza.
    Czy powinienem sobie jakiś protokół napisać i dołączyć do faktury,
    żeby przy likwidacji działalności nikt mi nie kazał VATu odprowadzać
    od nieistniejącego wyposażenia?
    A może w praktyce takimi drobiazgami nie powinienem się przejmować?

    --
    Harnaś

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1