eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBrak płatności za FVAT, natrętny klient › Re: Brak płatności za FVAT, natrętny klient
  • Data: 2007-07-31 17:24:21
    Temat: Re: Brak płatności za FVAT, natrętny klient
    Od: "tomek." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0707311833260.3884@athlon64...
    > On Tue, 31 Jul 2007, t...@o...pl wrote:
    >
    >> Wszystko jest na piśmie, ale... elektronicznie.
    >
    > Jak nie jest podpisane cyfrowo certyfikowanym podpisem, to nie
    > jest to "forma pisemna" - ta wymaga PODPISU.
    > Ale rozumiem, że są *jakieś* dowody, a to i tak dobrze :)
    >

    Gotfryd, wlasnie nie. Dzisiaj czytalem w Rzepie odpowiedz prawnika
    na taki oto problem (w skrocie):
    klient dostal mailem oferte umieszczenia w ksiazce telefonicznej,
    uzgodnil wszystko z firma, zaakceptowal (mailowo) przyslany skan zamowienia.
    Pozniej okazalo sie, ze nie moze w ratach zaplacic tyko jednorazowo
    i chce zrezygonowac z tej umowy.

    odpowiedz prawnika:
    jezeli klient znal wszystkie szczegoly umowy i je otrzymal i zaakceptowal to
    mozna
    mowic o waznosci tej umowy,
    jezeli jednak brakowalo istotnych elementow umowy (np zalacznik z harm.
    platnosci)
    to mozna taka umowe traktowac jako wadliwa, ale dochodzic tego trzeba przed
    sadem.

    pzdr
    tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1