  • Data: 2004-08-30 12:40:54
    Temat: Re: Co o tym myślicie? Bardzo proszę o opinie.
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ryszard G." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cgv4tt$22$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "TEMPVS" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mój zdecydowany sprzeciw. To absolutnie nie ma sensu.
    > Istnieje system zasiłków rodzinnych oraz opieka społeczna i to powinno
    > wyczerpać zakres pomocy państwa dla dzietnych rodzin.
    > pozdrawiam
    > Ryszard

    to z ta kwota wolno to tylko bylo wskazanie jednej z drog, najwazniejszym
    punktem bylo odebranie przywilejow malzenstwom bezdzietnym i ograniczenie
    ich tym, ktore posiadaja 1 dziecko
    to akurat jest przeciwienstwo 'socjalizacji' - ograniczanie praw i
    przywilejow

    dlaczego pseudofamilia ma mięć możliwość wspólnego rozliczana? jaki jest
    tego uzasadnienie, po co Państwu małżeństwo bez dzieci, i Państwo ma jeszcze
    do takich związków dopłacać?

    --
    TEMPVS