    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy to możliwe, że kupujący zapłacił za mnie PCC-3?
    Date: 26 Sep 2007 22:10:48 GMT

    J.F. w <news:51llf3lojuq5q3n11jjq5vij00tk2h3qv9@4ax.com>:

    > Czekaj czekaj - a to nie powinno byc tak ze oni kupujac od osoby
    > prywatnej powinni zaplacic PCC, a przy sprzedazy odprowadzaja vat,
    > wiec transakcja jest zwolniona .. a wtedy byloby wszystko przepisowo.

    Mniej więcej (nie zwolniona a nie podlega) właśnie tak, ale RoMan jest
    "doświadczonym księgowym" i ja już zaczynam wątpić w to co wiedziałem i
    czytałem...

    I pewnie Gotfryd też zwątpił i nie wierzy własnym słowom sprzed niecałego
    roku:
    <http://42.pl/gg/Pine.WNT.4.64.0611141942400.11420@a
    thlon64>

    ;-)

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo.podatki
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]