eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku? › Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
    From: "Grzegorz" <k...@k...nazwa.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do
    uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
    Date: Fri, 21 Dec 2007 01:46:23 +0100

    Ale dlaczego uwazasz ze nie jest Bogiem wlasnej dzialnosci?
    Przeciez napisal ze o 12 zamyka firme, przeklucza drzwi i siada przy kompie
    i robi rozliczenie. Tu nie ma teorii tylko praktyka. Jak nie bedzie chcial
    obsluzyc zadnego klienta to nie obsluzy.
    A co do faktur ktore "moga" przyjsc.... ja zazwyczaj wiem jakie faktury do
    mnie przyjda... tutaj tez nie ma przypadkow. Przeciez wiem za co placilem,
    co zamawialem itd...