eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS? › Re: DG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS?
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS?
    Date: Sun, 3 Oct 2010 18:27:47 +0200

    cef wrote:

    > Ale dlaczego piszesz bzdura, a potem potwierdzasz to co ja napisałem?

    A przepraszam, to ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem.
    Ale nie jest to bzdura. Pozostanę przy swoim zdaniu, bowiem przeliczenie
    dotyczyć będzie
    faktycznie otrzymanego wynagrodzenia w skali miesiąca i wtedy
    niestety bedzie obowiązek ubezpieczeń społecznych również z DG
    za te dwa tygodnie kiedy był już stosunek pracy.