    From: "KOT" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Date: Tue, 31 Oct 2017 20:33:40 +0100

    Ludzie, przestańcie teoretyzować. Pobierzcie program klienta JPK,
    potem plik przykładowy, potem wykonajcie wszystko zgodnie
    z instrukcją, a potem porozmawiamy rzeczowo.

    Nawet w MF przyznali mi pośrednio rację, a tu jak widzę
    sami "wujkowie dobra rada".

    Po kilku dniach wygenerowałem wszystko poprawnie,
    łącznie z podpisem ( na szczęscie miałem wcześniej ).
    Nie będe więcej zabierał głosu , niech radzą mądrzejsi
    od mnie.

    Użytkownik "KOT" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niczego potrzebny
    >
    > Obawiam się, że jeśli nie będzie zrozumiałej i prostej instrukcji co do
    > JPK,
    > to nie będę w stanie sprostać wymaganiom i albo naraże się na karę albo
    > wypadnie mi zamknąć swój sklep,
    > a pewnie nie jestem sama z tym problebem.
    >
    > Skoro Rząd , a w tym MF deklaruje być blisko ludzi, to oczekuję, że będzie
    > również blisko mnie i mnie podobnych,
    > bo łatwiej żądać niż pomagać jak widzę.
    >

    > ---
    > Ta wiadomosc e-mail zostala sprawdzona pod katem wirusow przez

    ---