eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak sie dokladnie wycenia uzywane auto do KŚT? › Re: Jak sie dokladnie wycenia uzywane auto do KŚT?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfee
    d01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Latet" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak sie dokladnie wycenia uzywane auto do KŚT?
    Date: Thu, 5 Dec 2002 16:01:20 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <asnpiv$ie6$1@news.tpi.pl>
    References: <1...@h...spray.net.pl> <asn9d5$li$1@news.tpi.pl>
    <1...@h...spray.net.pl>
    <asneip$2fhu$1@news2.ipartners.pl> <asnkn3$ccl$1@news.tpi.pl>
    <asnn1f$c8$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pk55.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1039100319 18886 213.76.248.55 (5 Dec 2002 14:58:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Dec 2002 14:58:39 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:71544
    [ ukryj nagłówki ]

    > A ja Ci powiem, że ten wybór niekoniecznie jest najbezpieczniejszy ale nie
    > będę się wgłębiał w szczególy bo już mi się po prostu nie chce pisać.

    Zgadza sie.....
    bezpieczniej jest wyliczyc od ceny zakupu "symulowaną" amortyzację
    za okres pomiedzy kupnem, a wpisaniem do KST.

    W moim przypadku jest tak:

    - cena kupna: 22.000
    - wartosc rynkowa na dzis: 20.000.
    - cena kupna pomniejszona o symulowaną amortyzację: 19.000.

    Chyba najbezpieczniej wpisać wartosc najniższą, prawda?

    Pzdrwm,

    Latet


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1