    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak sie dokladnie wycenia uzywane auto do KŚT?
    Date: Thu, 5 Dec 2002 20:31:16 +0100

    On Thu, 5 Dec 2002, Sławomir Dąbrowski wrote:
    [...]
    >+ > Wobec tego wpisuję wartosc rynkową na dzien dzisiejszy.[...]
    >+
    >+ Oto prawdziwy patriota idący na rzeź z pieśnią na ustach, ku chwale partii,
    >+ rządu i ministra Kołodki osobiście.

    Hm... :)

    >+ A ja Ci powiem, że ten wybór niekoniecznie jest najbezpieczniejszy ale nie
    >+ będę się wgłębiał w szczególy bo już mi się po prostu nie chce pisać.

    Hm... A możemy składać podania żebyś jednak choć słówko pisnął ?
    Czy *zaniżenie* wartości osobistego ŚT poddawanego amortyzacji
    po przekazaniu do DG może zaszkodzić ?
    Sprawę ew. straty po sprzedaży za cenę wyższą pomijam... (ale
    to co innego niż ew. konsekwencje karne z tyt. owej straty :])

    Pozdrowienia, Gotfryd