    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
    Date: Mon, 11 Jul 2016 13:51:56 +0200

    W dniu 2016-07-11 o 11:40, Liwiusz pisze:

    > Wystarczy dowód dostarczenia fv korekty.

    Dzięki za odpowiedź.

    Ja sobie od swojej strony poradzę (mam całą, dość długą korespondencję
    mailową z pracownikiem).

    Bardziej chodzi mi o coś innego.
    Z zasady jestem spokojny, ale bardzo nie lubię arogancji i cwaniactwa.
    Ja to tak widzę:
    Pracownik banku jest milutki, jak chce fakturę. Jakby mógł, to faksem
    przesłałby pączka z lukrem ;)
    Gdy się później okazało, że transakcja zostaje wycofana, to nagle
    faktura zaakceptowana przez niego trzy tygodnie wcześniej przestała
    spełniać jego wymogi, zaakceptowany załącznik do faktury przestał być
    tym, co on chciał, itd, itp.
    Tego nie lubię :(

    Dlatego chciałem na tymże pracowniku wymusić choćby najmniejszy ruch w
    moją stronę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam