  • 151. Data: 2011-03-01 13:26:43
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 14:13:11 +0100 osobnik zwany Liwiusz
    wystukał:

    > Wojciech, gdzie ja pisałem o zachowaniu obecnych warunków?

    nie pisałeś, że są inne. Ale to typowe dla korwinistów, że przyłapani na
    bzdurze usiłują post factum zmienić założenia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2011-03-01 13:27:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 12:10:33 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    > wystukał:

    > powyżej. To twoja propozycja by omijać polskie prawo płacąc w UK a
    > równocześnie korzystać z unijnego prawa do leczenia w całej unii.

    Odpowiadłem na pytanie "w jaki sposób?", ale pokaż wyraźnie gdzie ja piszę o
    moich chęciach?
    Zacytuj!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 153. Data: 2011-03-01 13:34:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 14:26, masti pisze:

    > nie pisałeś, że są inne. Ale to typowe dla korwinistów, że przyłapani na
    > bzdurze usiłują post factum zmienić założenia.

    Ręce i nogi opadają...

    --
    Liwiusz

  • 154. Data: 2011-03-01 13:34:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 14:34:09 +0100 osobnik zwany Liwiusz
    wystukał:

    no właśnie.

  • 155. Data: 2011-03-01 13:40:04
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Pisałem: mimo że z ubezpieczenia zdrowotnego coś się na bieżąco
    > korzysta, uważam składkę NFZ z DG za przepłaconą, ponieważ takie samo
    > ubezpieczenie można mieć taniej

    ... rezygnując z prowadzenia działalności. ROTFL ;)

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 156. Data: 2011-03-01 13:40:35
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Co jest bzdurnego w tym, że będąc ubezpieczonym w ZUS trzeba nieraz
    > wybierać: zapłacić za leczenie, albo umrzeć?

    Poza tym, że jest to bzdura, czytaj: nieprawda, to pewnie nic.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 157. Data: 2011-03-01 13:47:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 14:40, Grzegorz Staniak pisze:
    > On 01.03.2011, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > ... rezygnując z prowadzenia działalności. ROTFL ;)

    Przeczytaj łopatologię o chlebie, bo już nie mam siły na takich
    nieczytaczy...

    --
    Liwiusz

  • 158. Data: 2011-03-01 13:47:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 14:40, Grzegorz Staniak pisze:
    > On 01.03.2011, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Poza tym, że jest to bzdura, czytaj: nieprawda, to pewnie nic.

    Ach, czyli jak fakty przeczą tezie, tym gorzej dla faktów.

    --
    Liwiusz

  • 159. Data: 2011-03-01 13:48:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mihau,

    > Zlikwidować ZUS, a dopóki nie umrze ostatni, który coś ZUSowi dał -
    > emerytury wypłacać bezpośrednio z budżetu. Żeby się zbilansowało,
    > można:
    > 1. spieniężyć majątek ZUS,

    Emerytury i zasiłki z ubezpieczeń ktoś wypłacać musi. Niewiele tego
    majątku do spieniężenia będzie.

    > 2. sprzedać PKP i inne niedochodowe państwowe spółczyny,

    A kto to zechce kupić? Po co komu niedochodowe spółczyny?

    > 3. podnieść akcyzę na wódę i papierosy,

    O barierze popytu słyszałeś? Ja po 34 latach palenia rzuciłem, bo
    były za drogie, przy średniej ponad 2 paczki dziennie...

    Podniesienie akcyzy na wódkę już było w Polsce trenowane - skończylo się
    masowym bimbrownictwem i spadkiem sprzedaży wódki.

    > 4. podnieść VAT.

    Do limitu zostały juz tylko 2 procenty. A budżet ma inne potrzeby.

    > Myślisz, że nie wystarczy?

    Zdecydowanie nie wystarczy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 160. Data: 2011-03-01 13:48:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mane,

    > Wolę przepić sam, niż ma ją przepić ktoś inny :)

    Ano właśnie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl