eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOtrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić??? › Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    Date: Wed, 4 Jun 2008 22:30:24 +0200

    On Wed, 4 Jun 2008, prefi wrote:
    [...komuś...]
> [...]
    [...]
    > oj to proste:| napisz do firmy pismo zadajac udzielenie informacji skad maja
    > i w jakim zakresie przetwarzaja Twoje dane osobowe, ktore znalazly sie na w/w
    > fakturach.

    Jasne.
    Z jego zamówienia mają, czytasz wyrywkami czy jak??

    > Wyslij poleconym; jak nie udziela odpowiedzi, skarga do
    > Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (oplata 10 zl) na uchylenie
    > sie od zrealizowania obowiazku informacyjnego oraz nielegalne przetwarzanie
    > danych.

    Rekomendacja: weź tę ustawę o danych osobowych i z raz przeczytaj ;)
    (hint: zbieranie danych OBOWIĄZKOWYCH, czyli nakazanych prawem, a co
    jest nakazane na f-rze jest w rozporządzeniu o f-rach, nie podlega
    rejestracji!)

    > firmy. Nie napisales, czy to ta sama, w ktorej cos kupowales wczesniej

    Hm... mi się wydawało to oczywiste (i przy tym założeniu Cię podgryzam,
    poproszę bez urazy :D)

    pzdr, Gotfryd