  • Data: 2008-01-30 22:14:34
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze piekarza
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Brakuje informacji o prawomocnym zakończeniu postępowania.
    >
    > Czy postępowanie zostało prawomocnie zakończone? Czy też to ciąg dalszy
    > pięknej i stalinowskiej z ducha ustawy o (nie)tajemnicy skarbowej?

    Cytat ;
    "Aktualnie, w związku z odwołaniem się podatnika od decyzji organu I instancji,
    sprawę rozpatruje Izba Skarbowa"

    To wynika z tekstu na który się powołujesz.
    Jednak z treści komentarza wynika ,że chyba masz na myśli jakieś postepowanie w
    sprawie złamania przepisów o tajemnicy skarbowej - jest takowe wszczęte bo
    chyba przeoczyłem to wszczęcie a co za tym zakończenie ? Help!

    Cytat ;

    Mr. Gronowski sam ujawnił to co chciał i uważał za jemu wygodne i pomocne.
    Ujawnił swoją tożsamość i dane osobowe , przedmiot kontroli i zakres a raczej
    temat sporu z US-em - w zasadzie - jego sprawa - ma prawo. Czy w ramach tegoż
    prawa może kłamać i udawać ofiarę bezduszności urzędasów i przepisów , które
    preferują podatkowo niszczenie towaru nad rozdaniem potrzebujacym ? Załóżmy ,że
    ma takie prawo do kłamstwa - chociaż tak naprawdę na tym etapie postępowania i
    w tym charakterze (strony)- raczej ma prawo milczeć a nie kłamać - ale.....
    zawsze może zostać oskarżonym - a więc niech mu będzie.
    Moim zdaniem facet to albo oszust albo wariat a najprawdopodobiej g.upi oszust.
    Oszukiwanie wymaga MYŚLENIA - i jeśli oszust MYŚLI to dba o szczegóły i
    drobiazgi nie wspominając o pryncypiach typu zachowanie proporcji i związku
    pomiędzy zakupami a produkcją i zapasami.Za g.upotę się płaci. A co
    do "tajemnicy skarbowej" - gdyby Mr. Gronowski nie pomawiał i nie kłamał co do
    faktów - to nie byłoby przesłanek do "odtajnienia" - a tak - sam się prosił to
    ma. Jak Gronowski kłapać o sobie i i tajemnicach to być ok. Jak US broniąc
    swojego wizerunku odtajnić bo ustawa przewiduje - to być zły. Na miejscu
    Kluski - to byłbym załamany samym faktem próby szukania jakichkolwiek
    podobieństw pomiędzy kazusami.

    > Argument użyty jako uzasadnienie ujawnienia informacji o podatniku przez
    > zakończeniem postępowania (ochrona interesu SP) jest żałosny. Skarb
    > państwa to skarbonka nas wszystkich a nie obrażalski podmiot, który
    > chciałby i powinien bronić swoich dóbr osobistych. Jeśli obrona
    > podatnika nie podoba się skarbowi państwa to niech jego pełnomocnik
    > strzeli publicznego focha...

    Uzasadnienie cytat

    "W oparciu o nową regulację dotyczącą tajemnicy skarbowej, która weszła w życie
    11 listopada 2006r. na podstawie art. 34 ust. 1a-1c ustawy o kontroli
    skarbowej, Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej wyraził zgodę na ujawnienie
    informacji, jak również dokumentów dotyczących postępowania w Przedsiębiorstwie
    Wielobranżowym "INKOP-BIS" w Legnicy należącym do pana Waldemara Gronowskiego.
    Ujawnienie tajemnicy uzasadnione jest urzeczywistnieniem prawa obywateli do
    rzetelnego informowania o działaniach kontroli skarbowej i jawności życia
    publicznego."

    Jaka obrona podatnika ? On się nie broni tylko wprowadza w błąd i kłamie.

    Pzdr- Kriss