  • Data: 2008-01-30 22:26:27
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze piekarza
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 styczeń 2008 15:04
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fnq0ho$k8q$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Oskubał? On? Raczej bronił sie przed nieuzasadnionym preferowaniem
    > zagranicznych dostawców sprzętu komputerowego.
    > Sprzęt z zagranicy szkoły mogły kupować z 0% VAtu a polski z 22% VAT.

    No i fikcyjnie woził sprzęt przez granicę, prawdaż?

    > Dla instytucji, która nie może odliczyć ani grosza VATu jest on czystym
    > kosztem więc wiadomo jaki był preferowany.

    Wiem, bo moimi klientami są głównie niewatowcy i przez to wat staje się
    moim podatkiem. :(

    > Przepis narażał skarb państwa na straty nie przez różnych Klusków ale
    > przez to, że podatek dochodowy dostawca płacił w swoim kraju a nie do
    > polskiego budżetu z które wszak brały się pieniądze na ów sprzęt.

    No to jest normalna praktyka przecie w Polsce od zawsze.
    Niegdyś dotowaliśmy bratni związek, teraz bratnie stany....

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl