    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Krukiem
    Date: Tue, 09 Nov 2004 11:25:26 +0100

    Użytkownik toster napisał:

    > "Mariusz" <M...@p...ift.uni.wroc.pl> wrote in message

    > NTG - to fakt
    > Cały ten post jest żałosny (należności, a potem długi trzeba płacić).
    > Poczytaj wczorajszego Hugo Badera w Dużym Formacie GW i ile się zrobiło z 35
    > groszy długu.

    Swoja drogą jak to jest.
    Dostała te faktury czy nie?
    Jak dostała to trzeba było brac bilingi i wyjasniac od razu, nie czekac.
    Wiek nie jest usprawiedliwieniem dla głupoty i beztroski.
    Ostatnio co i rusz a to za młody żeby myślec a to za stary, a to za
    bardzo zapracowany, za badzo bezrobotny, a to kobieta w ciązy a to
    inwalida (ruchu, nie umsyłowy). A to dostał rachunki na dziwne kwoty i
    rzucił w kąt, a to zapomniał się wypisac ze spółki przez 4 lata albo
    myslał że zamknął działaność bo tak sobie postanowił ktoregoś ranka.
    I to dorośli ludzie. Matki i ojcowie dzieciom. "Biznesmeni".

    Jak nie dostała faktury to zamiast siedziec i lamentować napisać do
    Nomu. Niech prześlą faktury, bilingi itp. Skarzyć się, że nic o
    zobowiązaniu się nie wie, nikt nie wzywał do zapłaty.
    A jeżeli dostała a wyrzuciła to powiedziec że nie dostała (zwykłą
    pocztą, kto to udowodni), kazać sobie przesłać duplikaty, reklamować.
    Wyjaśniac, działać, nie czekać na zmiłowanie boskie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813