  • 1. Data: 2013-01-14 11:20:08
    Temat: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Od: Marek <n...@k...pl>

    Znajomy poinformował mnie, że podobno w tym roku nie będzie już płyty z
    programem "Mała Księgowość" którą można było kupić z "Rzepą". Na stronie
    http://www.rp.pl/mala_ks/index.html jest prezentowana okładka płyty na
    rok 2013, ale brak jest informacji kiedy będzie możliwy zakup. Czy ktoś
    z Państwa dysponuje pewnymi informacjami na powyższy temat i może się
    nimi podzielić na grupie?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-01-14 11:29:45
    Temat: Re: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Od: RyszardG <w...@g...com>

    Marek wrote:
> [...]
    > rok 2013, ale brak jest informacji kiedy będzie możliwy zakup. Czy ktoś
    > z Państwa dysponuje pewnymi informacjami na powyższy temat i może się

    do kupienia w sklepie rp za 49zł

    --
    R.G.

  • 3. Data: 2013-01-14 11:30:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-14 11:20, Marek pisze:
> [...]
    > rok 2013, ale brak jest informacji kiedy będzie możliwy zakup. Czy ktoś
    > z Państwa dysponuje pewnymi informacjami na powyższy temat i może się

    Wczoraj w "Uważam Rze" widziałem reklamę tego programu w wersji 2013 w
    cenie 49zł/1 stanowisko i 99zł/wiele stanowisk i dla firm księgowych.

    Zatem "darmowość" już się skończyła, choć i tak dla "samozatrudnionych"
    może się opłacać.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-01-15 12:52:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marek <n...@k...pl> wrote:
> [...]
    > rok 2013, ale brak jest informacji kiedy będzie możliwy zakup. Czy ktoś
    > z Państwa dysponuje pewnymi informacjami na powyższy temat i może się

    Dzwoniłem na numer tel. podany na stronie, też mi powiedziano, że RZ
    wycofała się z dystrybucji z gazetą i można kupić w sklepie.

    a.

  • 5. Data: 2013-01-15 20:47:21
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 15.01.2013 12:52, Wemif pisze:

    > Dzwoniłem na numer tel. podany na stronie, też mi powiedziano, że RZ
    > wycofała się z dystrybucji z gazetą i można kupić w sklepie.

    Co więcej kiedyś można było kupić ad-hoc u producenta tego softu, teraz
    już jest to niemożliwe.

    b.

  • 6. Data: 2013-01-16 08:42:26
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

    W dniu 2013-01-15 12:52, Wemif pisze:
    > Dzwoniłem na numer tel. podany na stronie, też mi powiedziano, że RZ
    > wycofała się z dystrybucji z gazetą i można kupić w sklepie.
    >
    > a.

    Ciekawe czy w tym roku wydadzą Rozliczenie Roczne RP które fajnie z MK
    RP współpracowało.

    DaN

  • 7. Data: 2013-01-20 13:21:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    beherit / pn <b...@g...com> wrote:

    > Co więcej kiedyś można było kupić ad-hoc u producenta tego softu, teraz
    > już jest to niemożliwe.

    Co więcej, kiedyś była to chyba licencja na używanie bezterminowe,
    a teraz tylko do końca 2013 roku, ale i tak za tę cenę nie ma co
    wybrzydzać.

    a.

  • 8. Data: 2013-01-21 12:55:36
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-01-20 13:21, Wemif pisze:

    > Co więcej, kiedyś była to chyba licencja na używanie bezterminowe,
    > a teraz tylko do końca 2013 roku, ale i tak za tę cenę nie ma co
    > wybrzydzać.

    Ciekawe jak długo będą pojawiać się aktualizacje do zeszłorocznej,
    bezterminowej wersji.

    Paweł

  • 9. Data: 2013-01-21 22:41:42
    Od: m <l...@o...pl>

    W dniu 14.01.2013 11:30, Liwiusz pisze:

    > Zatem "darmowość" już się skończyła, choć i tak dla "samozatrudnionych"
    > może się opłacać.

    49zł to wcale nie tak dużo, jak na tak dobry i dopracowany program.

    --
    Pzdr.
    Lucatoni

  • 10. Data: 2013-01-21 22:44:58
    Od: m <l...@o...pl>

    W dniu 20.01.2013 13:21, Wemif pisze:
    > 2013 roku, ale i tak za tę cenę nie ma co
    > wybrzydzać.

    Dokładnie, choć z tą terminowością do końca 2013 to znaczy, że nie
    będzie aktualizacji czy program przestanie działać?

    --
    Pozdr.
    Lucatoni

    http://www.biznesforum.pl