  • Data: 2020-05-01 12:19:30
    Temat: Re: Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Według mnie:
    > - podatek powinien być liniowy dla wszystkich - może 25%, bo
    > - kwota wolna kilka razy większa od 8k (też dla wszystkich),
    > - VAT powinien być jeden na wszystko,
    > - PIT powinien mieć 1 stronę,
    > - urzędników w US (w związku z tym) ze 4 razy mniej.
    > P.G.

    :)
    Ale wtedy ludzie by rozumieli co z czego wynika...
    Ja zasady rozliczania PIT jeszcze niedawno rozumiałem.

    do tych nowych nawet nie probuje podejsc, wpisuje do programu liczacego i
    zapominam. I chyba o to chodzi.

    Ale wyszła mi w tym roku ciekawostka.

    Zawsze było tak ze jak małzenstwo moze rozliczac sie razem to to moze być
    albo zysk albo wychodzic na zero.

    A tymczasem:
    - rzliczenie razem 40zł nadpłaty
    - rozliczenie osobno: 3zł + około 500zł nadpłaty.

    Ki czort?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo