  • Data: 2020-05-03 09:59:45
    Temat: Re: Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Dla mnie na przykład utrudnieniem jest, że odlicza się składki
    > wpłacane na ubezpieczenie zdrowotne, ale nie tyle ile się wpłaciło
    > tylko tyle ile maksymalnie można odliczyć. Ile wpłaciłem wiem, jakie
    > są maksima zawsze muszę szukać.

    A po co? Przeciez program do pitów ci to podpowie...

> [...]
    >
    > Na przykład:
    > Wybór sposobu opodatkowania:
    > - w sposób przewidziany w art 29 ust 4.
    >
    > Informacje dodatkowe:
    > - był obowiązany do sporządzenia dokumentacji, o której mowa w art.
    > 25a ust 1
    > - korzysta w roku podatkowym wykazanym w poz 5 ze zwolnienia na
    > podstawie art. 44 ust 7a
    > - korzystał w jednym z pięciu lat poprzedzających rok wykazany w poz
    > 5 ze zwolnienia na podstawie art. 44 ust 7a ustawy i w roku
    > podatkowym wykazanym z poz 5 dokonuje doliczenia na podstawie art 44

    No to prawda, te opisy to sa dla nienormalnych.
    Mam około 40 lat i ni wiem czy dozyje czasów zeby pit był opisany dla
    ludzi a nie dla urzedników.
    Ale szczerze - olewam to - wypełniam tak jak umiem ;-D

> [...]
    > Dodatkowa obniżka na podstawie rozporządzenia RM z dnia 24 stycznia
    > 1995 (z późniejszymi zmianami) - zgodnie z art 5 ust 2 ustawy z
    > 21.11.96 (z późniejszymi zmianami
    >
    > Itd.
    > A jestem dopiero na stronie 3 (i nie wiem czy na wszystko zwróciłem
    > uwagę), a całe moje zeznanie miało 11 stron.
    >
    > Nie chce mi się szukać kiedy dokładnie która komplikacja się
    > pojawiała, ale na przykład w PIT-37 z 2004 nie widzę rozbijania ani
    > wynagrodzenia, ani praw autorskich na dwie podgrupy.
    > Czyli gdzieś po drodze się skomplikowało.

    Jestes w specjalnej kascie z 50% kup i jeszcze narzekasz? ;-PPPPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"