  • Data: 2020-05-02 18:59:46
    Temat: Re: Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > To jest ryzykowna strategia.
    > Skąd gwarancja, że w programie nie ma błędów.

    Czym byłoby zycie gdyby czasami człowiek nie musiał stanac na krawedzi i
    zaryzykowac...? ;-DDD
    A tak powaznie, to przewaznie wysyłam pita w ostatnim miesiacu wiec
    zakładam ze wszelkie błedy juz naprawiono.
    A jak nie? Trudno, zrobi sie korekte.

    > Kiedyś przez błąd w programie było tak, że na formularzu wyglądało
    > poprawnie, a wysyłało się do urzędu błędnie.
    > Jak się wpisało 1000 to pokazywało 1 000 a wysyłało 1000.
    > Jak się wpisało 1 000 to pokazywało 1 000 a wysyłało 1.

    Kiedys bło tak ze sie windowsy czesto zawieszały.
    Ale nie pamietam od lat zeby mi sie 7 zawiesiła...
    ;-P

    > A że wszyscy mamy jednakowe w jakimś zakresie dane więc łatwiej nam
    > było raz wypełnić i potem tylko zmieniać osoby no i tak zrobiony
    > błąd się powielił i wszyscy byliśmy wzywani do US.
    > Wtedy jeszcze wysyłanie korekty trzeba było dokładnie tłumaczyć.

    No miejmy nadzieje, ze od tego czasu troche sie w urzedach zmieniło.

    > Nie wiem czy się czepiali autorów programu, ale w US mówili, że
    > muszą ten przypadek zgłosić do Izby Skarbowej.

    > Może jak razem to się łapiecie na kwotę wolną 3091 (=3089) a jak
    > osobno to jedno się łapie (przynajmniej częściowo) na ślady po 8000
    > - czyli ląduje w odcinku (między 8000 a 13000) w którym podatek jest
    > według skali około 35,18%.

    Pewnie tak.
    Musze napisać do twórców programu ze fajnie by było gdyby program takie
    rzeczy wyłapywał i proponował rozdzielne rozliczenie.
    Mysle ze wiele osób mogło sie rozliczyc razem, podczas kiedy osobno
    byłoby korzystniej.

    Mozna złozyc korekte rozliczenia zmieniajac sposój rozliczenia z razem na
    osobno?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?