  • 31. Data: 2002-05-11 20:12:27
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:abjfs3$v$1@news.tpi.pl...
    :
    :: A ludzi , którzy nie będą mieli ochoty odpowiedzieć na pytania, woląc
    : zapłacić ,grzywnę należy poddać "prześwietleniu" przez policję,urząd
    : skarbowy,.... psychiatrę
    :
    : taka jest moja opinia

    Pomyliles grupy. Z takimi pogladami to raczej na pl.soc.paranoja.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi

  • 32. Data: 2002-05-11 23:42:25
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 May 2002, Jolanta B wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Szczerze mówiąc jestem zaskoczona. Czy większość ludzi żyjących w Polsce
    >+ cierpi na jakąś maniakalną obsesję spisku???????

    Wyraźnie :)
    Niemniej...:
    [...]
    >+ > Moim zdaniem ten spis to draństwo, tyle różnych czasem osobistych
    >+ > odpowiedzi, chyba za dużo od nas wymagają.
    >+
    >+ jakie tu masz informacje na myśli? Może taką - czy masz bieżącą wodę w
    >+ domu....

    *Jakieś* dałoby się znaleźć.
    Np. pytanie o narodowość, szczególnie w świetle odmowy uznania
    (przez państwo polskie) np. narodowości śląskiej.
    Bardzo proszę o nieprzekształcanie wątku w awanturę: stwierdzam
    fakt i tyle - widziałem parę plakatów "na mieście".
    Może być dla kogoś niewygodne.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 33. Data: 2002-05-11 23:42:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 May 2002, WW wrote:
    [...]
    >+ Wystarczy losowo wybrac reprezentatywna grupe osob /z edwidencji
    >+ ludnosci/ zadzwonic do nich lub skontakotowac sie

    Jasne. "Tu mi kaktus..." z rozwiązaniem tą drogą problemu, że
    ewidencja jest, jakby rzec, urojona (na przykład).
    I dzwonienie do bezdomnych dobrze wygląda... (a mieszkającego
    w budynku niemieszkalnym - czyli, za przeproszeniem, w chlewiku
    - owszem, spisuje się).
    Nie, nie jestem orędownikiem spisu ani nie twierdzę że
    *żadnych* zastrzeżeń podnieść się nie da.
    Tylko *ten* argument (że "wystarczy... coś tam") jest wyjątkowo
    źle trafiony :]
    [...]
    >+ W dobie ogromniego bezrobocia za 50 zl niejeden
    >+ sie skusi i zglosi do gminy. A jeszcze jak dostanie dzien wolny
    >+ usprawiedliwiony od pracy za zgloszenie do do gminy

    Jasne.
    Po pierwsze spis "takich za 50zł" będzie równie przystający
    do rzeczywistości jak spis za pomocą telefonów.
    A pracodawcą to ty chyba dopiero musisz zostać, żeby skojarzyć
    że "dawanie wolnego z urzędu" prowadzi do rozważań "no to
    kogo trzeba będzie wywalić, bo na pensję kredytu nie ma").
    Wrrrr.... !

    >+ czyli nie bedzie musial
    >+ isc do pracy to ludzie beda gnali oknami i drzwiami.

    No, niby Cesarstwo Rzymskie upadło dopiro jak mieli ponad połowę
    dni świątecznych, ale oni nie musieli zarabiać na prąd, paliwo
    i inne takie (a zamordowanie 1. szt. wrogiego żołnierza wychodziło
    coś 17 centów, przepraszam że tak źle się kojarzy - ale podobno
    to fakt; i proszę nie sugerować że miałem pisać o "sile żywej" :>).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 34. Data: 2002-05-12 00:03:01
    Od: "jerry1111" <j...@w...pl>

    > uważam, że nie ma tam żadnego krępującego ani mogącego mięć jakiekolwiek
    > przykre konsekwencje (w przypadku dostania się w niepowołane ręce) pytania.
    > Wywalenie sympatycznego rachmistrza uważam za idiotyzm.
    >
    > A ludzi , którzy nie będą mieli ochoty odpowiedzieć na pytania, woląc
    > zapłacić ,grzywnę należy poddać "prześwietleniu" przez policję,urząd
    > skarbowy,.... psychiatrę
    >
    > taka jest moja opinia

    Przejrzalem sobie formularze, no i podobno ankieta miala byc
    anonimowa, a tam ADRES ;)))
    Po polaczeniu z np. baza PESEL przestaje toto byc anonimowe.
    Podobno jest tez grzywna za podanie falszywych danych - to ja
    sie pytam kto i jak te dane zweryfikuje? Jak zweryfikuje, to
    znaczy ze nie byla ta ankieta taka anonimowa jak byc miala.
    Echhh, szkoda klawiatury...

    jerry

  • 35. Data: 2002-05-12 09:31:07
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał
    w wiadomości
    anpol.com.pl...
[...]

    Bez urazy ale mozesz jasniej napisac o c o Ci chodzi. Bo nie bardzo rozumiem o
    czym piszesz.
    Dzisiaj informacja to towar. Dlacze wiec mialbym udzielic jej za darmo?

  • 36. Data: 2002-05-12 18:04:28
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jerry1111" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przejrzalem sobie formularze, no i podobno ankieta miala byc
    > anonimowa, a tam ADRES ;)))

    A który spis ludności był anonimowy
    To ma pokazać warunki życia ludności(zmianę)
    Niektóre osoby będą spisane wielokrotnie
    Jak to mają odrzucić ?

  • 37. Data: 2002-05-12 18:09:00
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    > Pomyliles grupy. Z takimi pogladami to raczej na pl.soc.paranoja.

    To jest twój pogląd. Masz prawo taki mieć.
    Ale czy ci się to podoba czy nie, "wolność" i inne takie hasła, to tylko
    iluzja.
    Tego nie było, nie ma i nigdy nie będzie.
    Zawsze byli i będą władcy i poddani jak długo będą istniały grupy społeczne,
    państwa.
    A człowiek to zwierzę stadne.

    Władca chce znać stan swojej "trzody"

    I ty masz możliwość się buntować, ale wprowadzisz to w praktykę jak
    zostaniesz władcą, albo kupisz sobie wyspę na której będziesz sam, lub
    będziesz tam stanowił prawo.

  • 38. Data: 2002-05-12 18:23:57
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...
    > Np. pytanie o narodowość, szczególnie w świetle odmowy uznania
    > (przez państwo polskie) np. narodowości śląskiej.

    Ja też jestem Ślązak z dziada pradziada, ale pojęcie narodowości śląskiej
    wydaje mi się po prostu śmieszne.
    Śmieszne także wydaje mi się posiadanie narodowości niemieckiej, dla
    potomków osób urodzonych po 1945 roku nawet na terenach wchłoniętych do
    Polski i nadal tu mieszkających.

    Ja znam paru 100% deutsch aus "Rzeszow", którzy wyjechali za chlebem do
    Niemiec, które niemieckie pochodzenie mieli po laciach Salamander czy po
    owczarku niemieckim:-)

    Jak i sporo Ślązaków, których całe rodziny są w Niemczech, a deklarujących
    obywatelstwo polskie, bo tu się urodzili, i mieszkają, mimo, że rodzice po
    polsku umieli tylko kilka słów typu "cień dobry"

    I mimo iż nie istniało w ostatnich pokoleniach państwo Śląskie ani Romskie,
    "dociera do mnie" narodowość romska (cygańska) a śląska nie.

    Tak samo nie rozumiem narodowości polskiej na obywateli państw byłego ZSRR
    dla potomków osób urodzonych po 1945 roku.

  • 39. Data: 2002-05-12 18:44:14
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Twoja logika wskazuje wyraznie na to ze nie odrozniasz zwierzecia od
    czlowieka. Ale to nie dyskusja na te grupe.
    Jak masz ochote to zapraszam na priv

    --

  • 40. Data: 2002-05-12 18:48:53
    Od: "jerry1111" <j...@w...pl>

    > A który spis ludności był anonimowy
    > To ma pokazać warunki życia ludności(zmianę)
    > Niektóre osoby będą spisane wielokrotnie
    > Jak to mają odrzucić ?

    Wlasnie o to chodzi, ze ludziom ciemnote wciskaja, a tak
    za rok przyjdzie pan z UKS i powie: 'Albo zaplacimy podatek, bo
    kupilismy samochod a nie powinnismy miec za co, albo kolegium
    - znaczy Sad Grodzki - za falszywe dane w spisie' ;)

    Moze ciut przejaskrawione, chociaz czy aby napewno?

    jerry