    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa na zakup oprogramowania od osoby fizycznej
    Date: Sat, 27 Dec 2008 00:53:27 +0100

    On Fri, 26 Dec 2008, Tomek wrote:

> [...]
    [...]
    > Ale nie pudełkowe. Sprzedaj "pudełka" np do UK
    > i nie zastosuj procedury WDT to się przekonasz za 3-5 lat :-)

    Jestem skłonny się nie spierać :) - jedyne co uzyskamy w naszej
    dyskusji, to uproszczenie pojęć, bo mamy czynność która ewidentnie
    (w przypadku sprowadzenia z USA) nazywa się "import" i ewidentnie
    (przypomnę: NOWY program) skutkuje obowiązkiem VAT, bez względu
    na to kto sprowadza.
    Pozostaje pytanie czy ów obowiązek został "dopełniony".

    pzdr, Gotfryd