  • 11. Data: 2010-01-18 18:18:10
    Temat: Re: Wysłanie NIP-3 via Internet
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Asen w
    <news:42ef38c1-3516-40d0-8730-6bcf1f92e0a6@m16g2000y
    qc.googlegroups.com>:

    > Oops... chodziło mi o NIP-3, można go uaktywnić wpisując 1 w pole 133
    > PITa-37 tyle, że pojawia się komunikat, że e-Deklaracja go nie
    > obsługuje.

    Oj, czepiasz się. Samo wejście w pole 133 pokazuje, że formularz nie
    obsługuje NIP-3. A i jaki problem widzisz w niewypełnianiu tego pola i
    oddzielnym wysłaniu z podpisem kwalifikowanym zgłoszenia NIP-3? Przecież tak
    trza dane powpisywać w odpowiednie rubryczki

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2010-01-18 18:26:25
    Od: Asen <a...@g...com>

> [...]
    > oddzielnym wysłaniu z podpisem kwalifikowanym zgłoszenia NIP-3? Przecież tak
    > trza dane powpisywać w odpowiednie rubryczki

    Ja to zrobiłem tak... nie dałem się zniechęcić by wysłać
    elektronicznie PIT-37, a NIP-3 wydrukowałem i kazałem zanieść do US.
    Zanim załapią, że pora wysłać nadpłatę z PITa, to będą już mieć NIP-3.
    Wiem, trzeba było iść, ale do okienka z mniejszą (brakiem) kolejki

  • 13. Data: 2010-01-18 18:49:07
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-01-2010 o 18:49:12 Asen <a...@g...com> napisał(a):

    > Oops... chodziło mi o NIP-3, można go uaktywnić wpisując 1 w pole 133
    > PITa-37 tyle, że pojawia się komunikat, że e-Deklaracja go nie
    > obsługuje.
    > NIP-1 bardzo lubią panie z okienka, i zawsze mają do niego dużo
    > życzeń, a to ksero strony umowy z bankiem, kserówki zamknięcia konta,
    > regonu, czy wpisu (choć przecie je dostają), ksero najmu, umowy z
    > biurem itd. itp.

    Od kilku miesięcy nie obowiązuje już przepis nakazujący dostarczenie
    razem z NIP-1 dokumentów potwierdzających zawarte w nim dane.
    Weszło to razem z niesławnym 'jednym okienkiem' - żeby panie w gminach
    nie dostały za dużo danych do rozplotkowania :)

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2010-01-19 09:23:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 15:51:25 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    > Jeśli Pan Józek zrobi psikusa, to do US trafią dwa zeznania podatkowe.
    > Wówczas ktocznie się zastanawiać czemu i to wyjaśniać.

    Jeśli Pan Józek ma głowę na karku i koniecznie chce zrobić psikusa, to w
    ostatnim dniu kiedy można było składać PITy wyśle korektę ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944