  • 1. Data: 2009-03-01 15:41:59
    Temat: Zwrot prowizji z Allegro
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Chcę uruchomić procedurę zwrotu prowizji od Allegro,
    ale nie wiem czy muszę na taki zwrot wystawić fakturę?
    (Bo chyba oni korekty na to nie wystawiają - w końcu wykonali usługę
    a tylko idiota który zalicytował wykręca kota ogonem?)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-03-01 15:53:05
    Temat: Re: Zwrot prowizji z Allegro
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:
> [...]
    > (Bo chyba oni korekty na to nie wystawiają - w końcu wykonali usługę
    > a tylko idiota który zalicytował wykręca kota ogonem?)

    Wystawiają faktury korygujące. Przynajmniej tak było w lutym 2008, kiedy
    miałem analogiczną sytuację.

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-03-01 15:58:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotrek wrote:

    > Wystawiają faktury korygujące. Przynajmniej tak było w lutym 2008, kiedy
    > miałem analogiczną sytuację.

    Aczkolwiek - jak sprawdziłem przed chwilą - faktura korygująca jest na
    inną kwotę (mniejszą) niż zwrócona prowizja.

    Bardzo ciekawe ...

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-03-01 16:00:00
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-03-2009 o 16:53:05 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Wystawiają faktury korygujące. Przynajmniej tak było w lutym 2008, kiedy
    > miałem analogiczną sytuację.

    Chyba że tak. Co prawda chodzi o grosze, ale trzeba takich cwaniaków tępić

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-03-01 16:01:46
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-03-2009 o 16:58:19 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Aczkolwiek - jak sprawdziłem przed chwilą - faktura korygująca jest na
    > inną kwotę (mniejszą) niż zwrócona prowizja.
    >
    > Bardzo ciekawe ...

    W rzeczy samej. A czy oni zwracają tylko procentową prowizję od sprzedaży,
    czy także opłaty za wystawienie aukcji? Bo jeśli tylko prowizję, to muszę
    jeszcze cwaniaka ścigać żeby mi zwrócił opłaty za wystawienie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-03-01 16:04:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W rzeczy samej. A czy oni zwracają tylko procentową prowizję od sprzedaży,
    > czy także opłaty za wystawienie aukcji? Bo jeśli tylko prowizję, to muszę
    > jeszcze cwaniaka ścigać żeby mi zwrócił opłaty za wystawienie.

    Wydaje mi sie, ze taki zwrot nie bylby do konca zasadny!!!!
    Przeciez, gdyby wogole nikt nie kupil tego przedmiotu, to - jakkoliwek
    prowizji od sprzedazy bys nie zapolacil, to jednak oplate za wystawienie
    aukcji bys jednak poniosl...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-03-01 16:07:42
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-03-2009 o 17:04:17 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > Przeciez, gdyby wogole nikt nie kupil tego przedmiotu, to - jakkoliwek
    > prowizji od sprzedazy bys nie zapolacil, to jednak oplate za wystawienie

    Tak wiem, ale ja teraz muszę wystawić drugi raz tą samą aukcję
    i ponieść drugi raz te same koszta.
    Wiem że to nie jest w sumie sprawa Allegro,
    ale jakby zwracali także za aukcję to byłoby bardzo miło :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-03-01 16:17:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > W rzeczy samej. A czy oni zwracają tylko procentową prowizję od sprzedaży,
    > czy także opłaty za wystawienie aukcji? Bo jeśli tylko prowizję, to muszę
    > jeszcze cwaniaka ścigać żeby mi zwrócił opłaty za wystawienie.

    W emeilu mam info, że zwrócono prowizję w kwocie złotych 11 z haczykiem.
    Korektę mam na 7 złotych z haczykiem i na tę samą kwotę mam fakturę
    zaliczkową.

    Przy czym z tego co widzę to raczej informacja z korekty ma sens (a nie
    z emaila). Oznaczałoby to, że korekta jest za samą prowizję od sprzedaży
    (a nie za wystawienie aukcji).

    Piotrek

  • 9. Data: 2009-03-01 16:23:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Przy czym z tego co widzę to raczej informacja z korekty ma sens (a nie z
    > emaila). Oznaczałoby to, że korekta jest za samą prowizję od sprzedaży (a
    > nie za wystawienie aukcji).

    No i to jest normalne uwazam podejscie.
    Oplate za wystawienei przeciez ponosisz bez zadnej gwarancji, ze sprzedasz
    towar.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-03-01 16:31:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomek,

    Sunday, March 1, 2009, 4:41:59 PM, you wrote:

> [...]
    > (Bo chyba oni korekty na to nie wystawiają - w końcu wykonali usługę
    > a tylko idiota który zalicytował wykręca kota ogonem?)

    Zwrot prowizji pomniejszy wartość aktualnej faktury - nic nie musisz
    wystawiać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl