eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania › Re: dot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania
  • Data: 2014-12-24 09:37:01
    Temat: Re: dot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania
    Od: wg <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-24 o 00:42, Gotfryd Smolik news pisze:

    > A skąd założenie, że się nie zgłosi?
    Bo od wyjazdu (ponad 12 lat) nie było z poprzednią właścicielka
    kontaktu, a mieszkała w kamienicy na tyle długo, że można by się
    spodziewać choćby kartki na Święta.
    Zarząd swego czasu próbował odnaleźć kogoś z rodziny.

    > Myślisz że gmina odpuści przejęcie spadku?
    > (jak przejmie, to ewentualny podatek lub zwolnienie od niego
    > będzie już problemem gminy).
    Uświadomiłem sobie, że właściwym pytaniem w tej sprawie byłaby próba
    ustalenia konsekwencji prawnych 10-cio letniego nieodebrania pieniędzy.
    I procedur przy tym obowiązujących.
    Pewnie to nie ta grupa dyskusyjna.

    Widząc tylko kontówkę z rozliczeniem należności na nazwisko byłej
    właścicielki i wyciągi z konta lokaty przyjąłem, że jest to zobowiązanie
    podobne do innych.

    Niech zarząd się pomartwi o zabezpieczenie prawne.

    Świątecznie. witek

    ---
    Avast.