  • Data: 2008-03-08 19:01:08
    Temat: Re: działalność - usługi informatyczne
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 08 marzec 2008 19:42
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0803081942090.3868@athlon64>):

    > W którym roku?

    2005. Choć może nieprecyzyjnie się wyraziłem. W UG sami nie wiedzieli co i
    jak, więc przyjęli pół na pół... Mam wpisane:

    http://dokumenty.b7.pl/zaswiadczenia/wpis.do.ewidenc
    ji.strona.1.png
    http://dokumenty.b7.pl/zaswiadczenia/wpis.do.ewidenc
    ji.strona.2.png

    największą kaszankę mam na 51.cośtam. Tam gdzie pasowało całe, jak 72, to
    pozwolili wpisać całe, ale tam gdzie nie pasowały jakieś pojedyncze, to
    kazali wpisywać kawałkami.

    Opierdol zaś zebrałem potem w Regonie, że każda pozycja miała być dokładnie.
    Jakoś wykłóciłem, że tak mi UG zarejestrował. Ale już jako wiodącą kazali
    mi wylosować jakąś dokładnie określoną.

    http://dokumenty.b7.pl/zaswiadczenia/regon.png

    Nie cholery nie pasuje, bo kawałka programu nie napisałem na zlecenie, za to
    robię głównie serwis, sieci i adminkę.

    Do tego, mam zamieszanie z adresami.... Miejsce prowadzenia działalności też
    mi kazali wylosować, choć prowadzę ją w terenie, u klientów wyłącznie.

    Ale przynajmniej jak ktoś się przyczepi, że dużo bywam w Zabrzu i uzna, że
    tu mieszkam, to mam dowód, że nie mieszkam, bo Regon mówi, że nie mieszkam
    i że po prostu tu mam miejsce działalności, a więc bywam często, bom
    pracoholik :D

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com