  • Data: 2007-11-02 13:50:28
    Temat: Re: jak wprowadzić prywatny towar do firmy
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-11-2007 o 14:36:59 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > E, no, nie przesadzaj.
    > Chyba szybciej piszesz niż myślisz :)

    To to już nie raz udowodniłem :)

> [...]
    > "samo wyjdzie przy remanencie" - skądinąd ze wyjdzie to prawda,
    > niemniej przez fakt iż w momencie *użycia* (a nie "przeznaczenia"!)
    > owa rzecz *staje się* (z mocy przepisu, bez woli podatnika) srodkiem
    > trwałym ("który podatnik zalicza do wyposażenia"), nie wadzi
    > się IMO tego faktu sformalizować.

    > No dobra, dobra.
    > Napisz mi, co wpiszesz do EST w ramach "przeksięgowania na towar" :)
    > Pomijam już taki szczegół, że owa operacja jest niekorzystna podatkowo,
    > bo w razie niesprzedania tak "przeksięgowanego towaru" przed remanentem,

    Ok, nie mam siły na weryfikację tego, szczerze mówiąc mam już dość
    tej całej ustawy, rozporządzenia ministra itd, chcę po prostu normalnie
    żyć i prowadzić swoją zakichaną DG :)

    Jak ustawę o PIT wprowadzali to miała bodajże 16 stron, z czego połowa
    przepisana z ustaw "komunistycznych", z VATem podobnie, a teraz
    naprodukowali tego
    tyle, że hej - i tak kojarząc to i owo zaczynam podejrzewać Ciebie,
    Gotfrydzie, że jesteś agentem
    PITukładu który ma siać FUD w szeregach samozatrudnionej reakcji :)