  • Data: 2004-12-31 08:32:06
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Faust napisał(a):

    > Powinien się Pan cieszyć :)
    > U mnie za coś takiego stawki zaczynają się od 1000 zł.
    > I jakoś nie narzekam na brak pracy, no chyba że moi klienci robią to ze
    > względu na moje piękne oczy i uroczy charakter :))))

    Dlatego dla tak mikrej działlności taniej byłoby założyć jednoosobowa DG
    albo spółkę osobową a nie kapitałową. Chyba że kolega wybrał PK bo taki
    miał kaprys. A to wtedy nich cierpi.
    500zł za pełną księgowość to i tak jak za darmo.

    Skoro taka księgowa tylko wklepuje te kilka faktur, w jedno popołudnie
    ma z głowy i nic poza tym nie musi robić to jaki problem zrobić to samemu.
    Bo można założyć że kolega nasz uważa, iż płacenie komus tylko za to że
    samemu sie czegoś zrobic nie umie to jest zdzierstwo, bo liczy się czas
    i wysiłek a nauka rachunkowości, prawa podatkowego i okolicznego to
    żaden wysiłek. Jak łopatą nie macha 10 godzin dziennie to nie pracuje?

    A może jednak, skoro nie mozna znaleźc nikogo tańszego, to znaczy ze ta
    praca tyle jest na rynku warta?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl