  • 11. Data: 2004-06-07 07:42:34
    Temat: Re: nowa dekl. VAT 7
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik pisarz napisał:

    > Różnica jest w wierszu 12 (sekcja C3). Na życzenie mogę odostępnić tego PDFa.

    I to jest cała zmiana?? Boszszsz...

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 12. Data: 2004-06-07 08:01:28
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 07 Jun 2004 09:42:34 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, /slawek
    napisał(a):

    > I to jest cała zmiana?? Boszszsz...
    Czy mowicie o wzorze deklaracji z 4 czerwca ?
    Bo taki sciagnalem dzisiaj z IPS.
    W stosunku do pierwszego wzoru jest wiecej zmian - m.in. zniknely rubryki
    dotyczace paliwa.
    Chyba, ze to jeszcze nie ten wzor ????

    --
    Mieczysław
    ----

  • 13. Data: 2004-06-07 08:15:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mieczyslaw napisał:

> [...]
    > Bo taki sciagnalem dzisiaj z IPS.
    > W stosunku do pierwszego wzoru jest wiecej zmian - m.in. zniknely rubryki

    Kurcze, mam ściagnięty wzór ze strony MF. Sciągałam wczoraj - link do
    deklaracji był pod linkiem z najnowszym rozporządzniem. Porównałam z tym
    co ściągnełam wczesniej i wydrukowałam - w połowie maja. Deklaracje sa
    identyczne. Jest na nich rubryka dotycząca paliwa. Jest oznaczona
    numerem 8 (innych symboliw pdf brak)
    MF sobie jaj robi czy co?

    W końcu w KH moge sobie w dośc posty sposób rozwiązać ewidencjonowanie
    tego paliwa (konto pozabilansowe, mała modyfikacja automatu księgującego
    i mam zrobione w 5 minut) ale w KPiR to nie jest tak hop siup.

    Maddy wkurzonam bo nie wie czy ma dobrą deklaracje ale innej nie może
    znaleźc na stronie MF

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2004-06-07 09:25:11
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 07 Jun 2004 10:15:45 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Maddy napisał(a):

    > Maddy wkurzonam bo nie wie czy ma dobrą deklaracje ale innej nie może
    > znaleźc na stronie MF

    Strony MF juz jakis czas temu mnie wkurzyly ;)
    Ale ja nie jestem pewny czy deklaracja sciagnieta przeze mnie jest
    wlasciwa. Jest datowana 4.06.2004 i oznaczona nr VAT7(8).

    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    Due to circumstances beyond your control, you are master of your fate and
    captain of your soul.

  • 15. Data: 2004-06-07 09:40:19
    Od: /slawek <w...@W...pl>

> [...]

    > Bo taki sciagnalem dzisiaj z IPS.
    > W stosunku do pierwszego wzoru jest wiecej zmian - m.in. zniknely rubryki

    Jak zniknęły jak nie zniknęły? Nie rób zamieszania, co?

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 16. Data: 2004-06-07 10:37:25
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 07 Jun 2004 11:40:19 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, /slawek
    napisał(a):

    > Jak zniknęły jak nie zniknęły? Nie rób zamieszania, co?

    A jestes pewny ze masz dobry wzor deklaracji ? Bo ja nie - ale mam taki
    jaki dzisiaj jest dostepny na ISP. A on rozni sie od poprzedniego.

    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    Everybody sees what you appear to be. Some realise what you are, few
    realise who you are.

  • 17. Data: 2004-06-07 10:44:15
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    napisał(a):

    > Jak zniknęły jak nie zniknęły? Nie rób zamieszania, co?

    Dla pewnosci zajrzalem na strony MF i sciagnalem now druk deklaracji -
    niestety nie zniknely.
    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    You have the capacity to learn from mistakes. You'll learn a lot today.

  • 18. Data: 2004-06-07 10:48:27
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Mieczyslaw napisał:

    > A jestes pewny ze masz dobry wzor deklaracji ? Bo ja nie - ale mam taki
    > jaki dzisiaj jest dostepny na ISP. A on rozni sie od poprzedniego.

    Ściągnąłem sobie z IPS wzór o którym mówisz i on *ma* pozycje dotyczące
    paliwa (57) i sam.osobowych (58).

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 19. Data: 2004-06-07 11:00:53
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Dla pewnosci zajrzalem na strony MF i sciagnalem now druk deklaracji -
    > niestety nie zniknely.
    Całe zamieszanie w tym, że nowelizując druk nie zmienili numerka. Jakie to
    trudne.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 20. Data: 2004-06-08 06:17:09
    Od: Roman Wantola <d...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Jun 2004 10:15:45 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> [...]
    >tego paliwa (konto pozabilansowe, mała modyfikacja automatu księgującego
    >i mam zrobione w 5 minut) ale w KPiR to nie jest tak hop siup.

    Ja wykorzystałem nie wykorzystywaną przeze mnie kolumnę w ewidencji
    zakupów VAT (papierowej), skreśliłem 3% i wpisałem "paliwo".
    Chyba się nikt nie przyczepi - nie mam zakupów towarów ani usług ze
    stawką 3% (nie ma już takiej), ani nie mam sprzedaży w stawce innej
    niż 22%.

    Roman Wantola