-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, koszt uzyskania przychodów. Jednocześnie wskazać należy, iż umieszczenie znaku firmowego przedsiębiorcy na jakimkolwiek produkcie przekazywanym kontrahentowi, nie może przesądzać o jego charakterze reklamowym, a tym samym przesądzać o możliwości zaliczenia jego wartości do ...
-
Kiedy 0-proc. stawka VAT na albumy?
... są klasyfikacje wydane na podstawie przepisów o statystyce publicznej. W przypadku umów sponsoringu organy statystyczne zajmują stanowisko, że usługa polegająca na wyemitowaniu znaku firmowego sponsora tzw. logo oraz innych danych sponsora w zamian za przekazanie przez niego pewnej kwoty pieniężnej lub przedmiotów rzeczowych na rzecz ...
-
Wydatki na gadżety reklamowe a koszty firmy
... oferowanych przez nią towarów lub usług. Reklama firmy lub oferowanych przez nią towarów lub usług może być prowadzona poprzez lansowanie znaku firmowego, logo czy też nazwy (wyrok WSA z 27 kwietnia 2007 r., sygn. akt III SA/Wa 2644/06). A zatem za reklamę uznamy wszelkie działania ...
-
Wydatki na ubrania firmowe dla pracowników
... tak aby utracił charakter odzieży osobistej. Odzież ta powinna pełnić rolę pewnego znaku podatnika z jednej strony ujednolicać wygląd pracowników, a z drugiej odróżniać ich od ... w widoczne logo. Zdaniem Sądu ponoszone przez spółkę wydatki na zakup "stroju firmowego" opatrzonego w logo mogą być uznane za wydatki reklamowe i w całości zaliczone do ...