  • Data: 2003-08-08 16:45:36
    Temat: Re[9]: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 7 sierpnia 2003 o godzinie (22:49:29) napisano:
    B> Osobnik posiadający mail'a b...@t...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    B> Juz sobe sam odpowidam, w art. 9 jest mowa o tym iż w/w przepisy rozciąga
    B> się także na zgłoszenie aktualizacyjne.

    No wlasnie. Uprzedziles mnie :)

    B> W US dowiedziałem się natomiast, że rzeczywiście w przypadku osób
    B> prowadzących DG będą wymagane potwierdzenie np. rachunków bankowych
    B> dodatkowymi dokumentami (wytyczne z IS).

    Bo powinny byc - w swietle przepisow to, ze dotychczas nie zadali
    takich dokumentow, bylo bledna praktyka, bo przeciez "ustawa wyraznie
    mowi..." itd.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl