  • Data: 2003-08-16 09:46:54
    Temat: Re: To ja zadałem pierwsze pytanie.
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze a...@b...poczta.onet.pl:

    > A to jej na co ?
    > Brak zaufania do podatnika czy umie "przekaligrafowac" cyferki z umowy do
    > NIPa ?

    To prewencja przed sytuacją w której byle kto przychodzi i zmienia np. twój
    numer konta na jkiś inny i dostaje twoje pieniądze - zreszta działanie
    zgodne z ustawą o NIP.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...