  • Data: 2003-08-17 08:59:54
    Temat: Re: To ja zadałem pierwsze pytanie.
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a a...@b...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dopiero po aferze "ze zwrotem" zaczeli dzialac zgodnie z ustawa ?

    Zgadza się. Niestety, akurat w przypadku tego zwrotu o którym słyszałem,
    przedstawiono w US umowę rachunku, a w banku założono fałszywe konto na
    daną firmę (prawdopodobnie dysponowano wpisem do KRS i regonem).
    Niestety USy nie mają (na wzór banków) możliwości sprawdzenia zeskanowanego
    w komputerze podpisu :(

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde