  • Data: 2022-05-26 12:03:07
    Temat: Re: Czy PPK jest waloryzowane?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale urzędnik musi działać w ramach prawa, a nie ot tak.
    > NIE MA przepisu i mechanizmu który pozwalałby na takie zamrożenie o
    > jakim piszesz.

    Ja podziwiam Waszą wiedzę, ale czy
    obecny rząd działa w ramach prawa?
    I czy prawo/konstytucja coś dla niego znaczy?
    Jak wprowadzili stan wyjątkowy w przygranicznych województwach
    rozporządzeniem, to służby nie wpuszczały tam dziennikarzy,
    bo pogranicznicy i wojsko nie wpuszczali.
    I tak samo wprowadzą rozporządzeniem, że nie wypłacisz
    i urzędnik będzie musiał zablokować.

    Właśnie tak jak opisałem wyżej.