  • Data: 2006-10-04 09:08:12
    Temat: Re: Dowód wewnętrzny - pytanie
    Od: Rex <w...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    t napisał(a):

    > Hmm zaraz zaraz :) DW są do _wydatków_.

    Nie, dowód wewnętrzyny jest do _przychodów_! Przynajmniej w moim przypadku.
    Na koniec dnia jestem zobowiązany do zestawienia wszystkich przychodów z
    danego dnia. Następnie tą kwotę (sumę wszystkich przychodów) wpisuję do
    formularza z ewidencją przychodów za dany misiąc.

    Jak mniemam nie kupujesz u
    > klientów tylko klienci u Ciebie?

    Zagadza się :)

    > Więc tam minister przewidział miejsce na _Twoją_ sygnaturkę :)

    Tak, sęk w tym, że tam jest miejsce na dwie sygnaturki, moją i... no
    właśnie kogo?

    > DW jest do wrzucania w koszty firmy tego i owego a nie do rozliczeń z
    > klientami.

    W moim przypadku DW nie jest ani do wrzucania czegokolwiek w koszty, ani
    do rozliczeń z klientami.

    Pozdrawiam
    Rex