  • Data: 2003-01-30 18:09:15
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Michal" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b1bp8s$7hb$1@inews.gazeta.pl...
    > nie ale nie wiem co wogoel moge brac w kozty (jako odliczenie
    > od dochodu i od podatku) i w jakim %.

    Tylko to co jest _kosztem uzyskania przychodu_.
    przy usługach informatycznych co może być takim niezbędnym wydatkiem???
    komputer, oprogramowanie, literatura fachowa....

    oraz wydatki :
    rzeczony telefon, bilet na tramwaj, może eksploatacja auta (jak go masz), wyposażenie
    "biura"(?)

    oraz wydatki reprezentacyjne:
    np kawa, obiad dla kontrahenta...

    gdybyś handlował to towar byłby kosztem, marża zyskiem, ale usługa to rękodzieło, nie
    ma takich wysokich kosztów.