  • Data: 2003-01-30 21:06:14
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: " Michal" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    berdycz <p...@b...pl> napisał(a):
    > Tylko to co jest _kosztem uzyskania przychodu_.
    > przy usługach informatycznych co może być takim niezbędnym wydatkiem???
    > komputer, oprogramowanie, literatura fachowa....

    o tym pomyslalem na poczatku. dziekuje jednak za krotki spis.
    mam chyba gosc szeroki wachlarz mozliwosci jesli chodzi o przedmiot
    dzialnosci gospodarczej. stad pytanie "co wogole mozna".

    > oraz wydatki :
    > rzeczony telefon, bilet na tramwaj, może eksploatacja auta (jak go masz),
    wypos
    > ażenie "biura"(?)

    hm wyposazenie biura - tego nie znalem. dziekuje.

    > oraz wydatki reprezentacyjne:
    > np kawa, obiad dla kontrahenta...

    do jakiej kwoty/ jaki jest limit?

    > gdybyś handlował to towar byłby kosztem, marża zyskiem, ale usługa to
    rękodzieł
    > o, nie ma takich wysokich kosztów.

    jako przedmiot dzialnosci gospodarczej wpisalem: uslugi (w tym inform.),
    handel detaliczny i hurtowy, import-export towarow i uslug. obszar dzialania:
    caly kraj.

    czy to powieksza troszke poszukiwania zrodel do odliczen? ;)

    pozdrawiam
    Michal