  • Data: 2004-03-31 18:50:31
    Temat: Re: Jestem przerażony
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    "kapiter" <a...@w...pl> wrote in message
    news:c4el2c$8vp$1@absinth.dialog.net.pl...
    > składki Twoich Rodziców zasiliły emerytury Twoich Dziadków
    To może powiesz także, że składki moich dziadków
    zasiliły emerytury moich pradziadków? Nie - kiedyś się to złodziejstwo
    zaczęło, i trzeba je przerwać jak najszybciej. Czym później tym gorzej dla
    nas
    i dla emerytów.

    > taaaaak. Ktoś musi. Na Ciebie wypadło
    Dziękuję, ale rezygnuję.

    > Nie ... nie zabraniam ale na składki Twoich rodziców to musisz placić.
    > Jest wyjście ...... jeśli wszystkich emerytów zutylizujesz, to możesz
    Pamiętaj, że z utylizacją to twój pomysł. A może jednak lepiej by było
    przerwać ten diabelski krąg? Wierz mi - TO JEST DO zrobienia bez
    utylizacji jakiejkolwiek grupy społecznej (z wyjątkiem polityków,
    związkowców
    i innych tym podobnych pasożytów).

    > emeryturę.
    > Nie moja wina, że sie nie rozmnażasz ..... zacznij dziec robić ...
    pogadamy
    > za 20- 30 lat
    Skąd wiesz czy mam dzieci, ile i w jakim jestem wieku? A może zastanów się
    dlaczego
    się "nie rozmażam"? Może to jest SKUTEK a nie przyczyna. Pomyśl - jeżeli
    spłodzę
    te dzieci, one nie dostaną pracy to system na tym zyska czy straci?

    Adam