  • Data: 2004-03-31 19:48:22
    Temat: Re: Jestem przerażony
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-03-31 20:50, Użytkownik Kubik napisał:
    > To może powiesz także, że składki moich dziadków
    > zasiliły emerytury moich pradziadków? Nie - kiedyś się to złodziejstwo
    > zaczęło, i trzeba je przerwać jak najszybciej. Czym później tym gorzej dla
    > nas
    > i dla emerytów.
    Do 1945 wszelkie składki emerytalne wyzerowali nasi zachodni sąsiedzi.
    Dalej było już z górki, a jaka była gospodarka sterowana przez
    wschodnich sąsiadów - wszyscy wiedzą.

    > Pamiętaj, że z utylizacją to twój pomysł. A może jednak lepiej by było
    > przerwać ten diabelski krąg? Wierz mi - TO JEST DO zrobienia bez
    > utylizacji jakiejkolwiek grupy społecznej (z wyjątkiem polityków,
    > związkowców
    > i innych tym podobnych pasożytów).
    W jaki sposób jest to do zrobienia? Nie jest to takie proste jakby się
    wydawało. Zanim przerwiemy ten krąg, muszą się znaleźć chętni na
    zasponsorowanie emerytury naszym rodzicom ORAZ złożą się na emerytury
    dla siebie.

    > Skąd wiesz czy mam dzieci, ile i w jakim jestem wieku? A może zastanów się
    > dlaczego
    > się "nie rozmażam"? Może to jest SKUTEK a nie przyczyna. Pomyśl - jeżeli
    > spłodzę
    > te dzieci, one nie dostaną pracy to system na tym zyska czy straci?
    Możliwe, że jest skutkiem, ale na 100% jest przyczyną. Nawet jeśli
    będziesz zarabiał pieniądze tylko na swoją emeryturę, to wyobraź sobie,
    że jak zostaniesz dziadkiem, to zabraknie dzieci, które by te pieniądze
    przetwarzały na konkretne usługi. Bez dzieci Twoje pieniądze są nic nie
    warte. Niż demograficzny i związane z nim niższe emerytury w przyszłości
    są namiastką tego problemu.

    Tomek