  • Data: 2022-04-01 21:12:53
    Temat: Re: Jeszcze nowszy ład
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.04.2022 o 20:58, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    ecki-obnizamy-pit-z-17-proc-na-12-proc?fbclid=IwAR1V
    7gDUMZ5zl1O3QqwB4TA6gRl78dMG5biF4iHjDgjMQNLLcAsOBXu1
    bwY

    > A ja gdzieś widziałem informację (może w linku, który ktoś tu wrzucił),
    > że od lipca będziemy płacić po nowemu, a w 2023 będziemy korygować
    > wszystko od początku roku.

    Jest niemożliwe, żeby inny podatek był od wypłaty czerwcowej a inny od
    lipcowej. PIT na koniec roku jest jeden i operuje na sumie rocznej
    przychodów i kosztów.

    Zatem tak, rozliczenie końcowe musi być w całości po nowemu, a pobór
    zaliczek - od lipca już po nowemu.

    MJ