  • Data: 2007-11-23 13:03:38
    Temat: Re: Komputer osobisto-firmowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Nov 2007, Piotrek wrote:

    > Nie chcę niczego i nikomu udawadniać.
    > Rozwiązuję w ten sposób problem nieodpłatnych świadczeń.

    Podejrzewam, że wątkodawca i Ty myślicie o innych sprawach.
    Czy aby na pewno masz na myśli WŁAŚCICIELA 1-osobowej DG??

    > Przecież szczęśliwie ceny na tego typu usługi / towary są umowne.

    Z wyjątkiem świadczeń dla podmiotów powiązanych!
    Jeszcze nie widziałeś tych przepisow? ;)

    > Tak więc na pytanie "dlaczego 20?" możesz odpowiedzieć "A bo po 500".
    > I zgaduję, że to będzie dobra odpowiedź ;-)

    Wtedy i tylko wtedy, jeśli nabywcą jest "podmiot niepowiązany"
    i nie da się udowodnić że miała miejsce "zmowa".

    > Jak przykład można pokazać telefony za 1 plz + VAT.

    Bardzo dobry przykład.
    Jak ustalisz warunki obiektywne (tj. niezależne od osoby, wymóg
    "musi to być mój szwagier" odpada :P) i *KAŻDEMU* kto będzie
    chciał "za 1 zł" za tyle będziesz sprzedawał (na równych
    warunkach, warunek "aż braknie" może być), to oczywiście nie
    ma jak się czepiać :)

    pzdr, Gotfryd