  • Data: 2007-11-23 13:31:13
    Temat: Re: Komputer osobisto-firmowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Nov 2007, Piotrek wrote:

    > Nie to, żebym się od razu czepiał ale w końcu byłbyś skłonny zaakceptowac ten
    > ryczłt czy też ni? ;-)

    Kontrolerem nie jestem :), a sam bym w taki "ryczałt" się nie ładował.
    Uzasadnienie dlaczego w omawianym przypadku (komp w EST!) broniłbym
    tezy ze tak WOLNO (bez "ryczałtu") jest w sąsiednich postach.

    IMO "ryczałt" można by zastosować tylko:
    - do ponoszonych kosztów bieżących
    - jeśli tyle samo stosuje się dla innych klientów.

    Dla VAT wprost na podstawie ustawy, dla dochodowego uzasadniając, że tak
    wyliczona wartość jest "zwrotem kosztów" :)

    pzdr, Gotfryd