  • Data: 2021-08-10 11:29:40
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kończąc ten temat (korekta do korekty zaksięgowana).
    Dostałem właśnie odpowiedź na moje wątpliwości odnośnie sposobu wystawienia korekty
    (do korekty).

    "Jako, że korekta AXXXX była wystawiona na zero złotych, to również faktura
    korygująca do tego dokumentu musi być wystawiona na tę samą kwotę.
    Potwierdzam, że po naszej stronie wystawienie tego dokumentu ostatecznie wycofuje
    dokument."

    Korekta pierwotna była na minus, a nie na zero [szczegół].
    Więcej do nich nie będę pisał w tym temacie, nie ma to żadnego sensu.
    Wam też nie będę zawracał głowy.

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. Przepraszam, że zabrałem Wam tyle czasu takimi
    duperelami.