  • Data: 2016-10-28 20:58:17
    Temat: Re: No to liniowy idzie się pasać ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-22 02:46, Tomasz Chmielewski wrote:
    > Tak przy okazji, sp. z o.o. na Litwie z przychodami do 200 tys. EUR są
    > opodatkowane na 5%.

    Swoją drogą to DG na Litwie jest (chyba) opodatkowana na 5%.

    Natomiast z umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania wynika metoda
    opodatkowania "wyłączenie z progresją".

    Pod warunkiem, że ubezpieczenia społeczne u nich nie zabijają to ja się
    poważnie zastanawiam co moja DG jeszcze robi tu ...

    Piotrek