  • Data: 2008-11-06 14:15:31
    Temat: Re: Odliczenia internetu a kontrola z US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    1603 AD wrote:
    > Zmu? dostawce do wystawienie za?wiadczenia kiedy i w jakiej kwocie zosta?y
    > zap?acone faktury.
    > My mam internet na rodziców a m?? p?aci rachunki przez internet, co roku
    > biore za?wiadczenie z TP kiedy zosta?y zap??cone Fv i US sie nie czepia.

    Się nie czepia, bo jeszcze nawet nie zaczął.
    Ty im może nawet zakup Marsa wrzucić w koszyu, i wszystko będzie ok do
    czasu kontroli, a takowej z tego co piszesz jeszcze nie miałaś.

    Nie muszą być eróżką, ale już ci mogę powiedzieć, że z takimi
    zaświadczeniami przy kontroli będziecie mieli 5 lat odliczeń w plecy,
    dopłatę podatku z odsetkami i karę z kodeksu karno-skarbowego, tym
    bardziej, że nie macie ani jednej faktury na siebie, żeby mieć podstawę
    do odliczenia internetu.
    Jak mówisz, że to rodzice rozliczają, bo na siebie mają internet, to mam
    nadzieję, że mąż płaci rachunki z ich konta, a nie ze swojego.
    W takim przypadku zwykłe wyciągi z konta wystarczą, a nie żadne
    zaświadczenie z tepsy.
    Przy czym jak płaci to ze swojego konta, to sorry. Co rodzice chcą
    odliczać, skoro nie ponieśli żadnych wydatków, bo nie oni płacą.

    Tak czy siak czarno widzę.

    > Wprawdzie istnieje mo?liwo?ae ?e US wyst?pi do Tp z zapytaniem kto p?aci? te
    > FV, ale w praktyce to na 200% nikt tego nie robi, bo nikt nie wpadnie na
    > taki pomys?.

    US z niczym do TP nie wystąpi, to wy macie udowodnić poniesione wydatki,
    a w razie niemożności US po porostu wyda decyzję administracyjną. Z
    niczym do tepsy urzad skarbowy chodził nie będzie.